Beyzaercan Kızkar merhaba, 25 haftalık olduk tekmeler hafif sizlerde nasıl iyi mi , ve şeker yüklemesi yaptıran varmı
Suheyla19A Beyzaercan bizde 26 olduk seker yüklemesi pazartesi yapilcak herhalde randevum var oglumuda ozledim görmek icin sabirsizlaniyorum 💙🙏
Ehvamlianne Valla benim tekmeler çok net artık dışardan bile görebiliyoruz sveker yüklemesi yaptirdim 2. Saat 144 çıktı doktor diyet uyguladı sadece 4 fazla çıkmış sınırdan diyetisyen gerek yok bence ama yinede bana yolladiysa deyip diyet listesi verdi sizcede saçma değilmi
Beyzaercan Ehvamlianne ne kadar şanslısın canım vallahi maalesef ben kilolu gebe kaldım 72 ile ve şuan 78 kiloyum bilmiyorum şeker çıkarmı bende istemiyorumda çünkü glukoz iyi çıkmıştı
Ehvamlianne Beyzaercan valla varya ben bende asla çıkmaz diyordum duyunca şok oldum kilolu olmak veya olmamakla alakası da yokmuş ayrıca üzülme sağlıkla dogsunlarda kilolar verilir 😊🙏🙏