Dgamzee 9+4 gebeyim belimin ortası omurgam ya da etim seçemiyorum dokunduğum zaman çok ağrıyor sanki morarmış gibi ama görünürde bişey yok çok az bir yeri ağrıyor günlük hareket ederken hiçbir ağrısı olmuyor normal mi acaba ☹️🤔
Fahriye_ Dgamzee normal canım bundan sonra bu bel ağrılarını alış doğum bitince bitecek canım ben yirmi bes haftaligim benimde ağrılarım çok oluyor normal canım😊
Sultan2 Fahriye_ Fahriye hanım bende 15 haftalığım iki haftadır belim karnım bacaklarım çok ağrıyo adet ağrısı gibi doktor bi problem yok dedi ama insan korkuyor sizinde hep böylemiydi
GokAnne Bu agrıyı bende Sanki morarmışta dokundugumda acıyor gibi tanımlıyordum 😅 çok iyi anlıyorum seni tamamen geçmese de azalıyor canım inşallah hepimiz rahat bi hamilelik geçiririz 🌸🤲🏻
Dgamzee GokAnne Ayy ewet aynen öyle oluyor iştee☺️ Ağrıyı ilk defa yaşadığım için nasıl anlatıcağımı da bilmiyordum. İnşallah ya sağlıklı ve güzel geçsin sürecimiz ❣️☺️
Fahriye_ Sultan2 Evet hep böyleydi şimdi bile sürüyor canım sıkıntı yapma eşin hafif şekilde masaj yapsın rahatlatıyor biraz ayak üstünde durma