Nuraslanklc 36+2 yim. Sık idrara çıkıyorum bi de hafif yorulunca bile bebek sanki çıkıvercekmis gibi oluyo ha bi de bugün iki kere uykudan bi anda öksürük kriziyle uyandim ama boğulacak derecede öksürüyorum ilk olduğunda yalnizdim uzun sürdü baya eşimi aradim hemen böyle böyle oldu diye anlattim çünkü öksürük sırasında bebek cok kasildi bel ve kasik ağrım oldu. Hemen sancı gelcek mi diye beklemeye başladım gelmedi şükür. Ikinci sefer de daha yarim saat önce oldu eşim yanımdaydı ikimizde neye uğradığımizi şaşırdık artik uzanmaya korkuyorum