ya kızlar bu amnıyon sıvı fazlalıgı nedir ya normalde özele gidiyoruö ama iki seferdir devlet hastanesinede gidiyorum ordada kayfım olsun diye devletteki bugun amnıyon sovo fazlalıgı war dedi ama gecen hafta özele gittigimde doktorum hiç bişi demedi netten arastırdım saçma saçma bişeler yazıyodu anlamadım bile bu konu hakkında bilgisi olan warmı ya