Symamasal Kızlar 2 gün önce sezeryan oldum acil olarak ama benim ağrılar normal mi merak ediyorum karnımdaki etler çürümüş gibi hareket edemiyorum normal mi bide adet sancısı ağrılarımda var bunlarda normal mi acaba bide gaz sancısıı 😄😄 lütfen yardımm...
Ikinciyibekliyorum Symamasal evet cnm normal. Hemen hemen 1 haftayı buldu benimde yatip kalkmamda ki rahatlık .
NaimeYilmaz Symamasal normalmıs 😞 bence bolca hareket et dıkıslerın kaynamasına en iyi hareket gelırmıs yatmaya alıstırma kendını gaz ıcınde çözüm olur
Esrahiramirac Symamasal canım kesi yerin nasıl benim 4 gün oldu hala ağrım var 😫 çocuklarıma bakamıyorum 2. Oldu benim bu arada
Symamasal NaimeYilmaz yürürken çok ağrıyo özellikle geriliyo karnımın etleri nefes aldırmıyo geçiyodur inşallah dayanılcak gibi değil