Handearslaann 7 haftalık hamileyim kan idrar falan vermiştim doktor bugün idrar yolu enfeksiyonu olduğumu söyledi ve ilaç içmezsem düşük olabileceğini söyledi bir de kan uyuşmazlığı varmış yaşayan var mı acaba
Deletedmom00260 Handearslaann Aynısı bende oldu 31. Haftamda oldum idrar yolu enfeksiyonu. Erken doğum olabilir denildi 2 cm açılmam oldu. Antibiyotik ve tek içimlik toz ilaç verdi doktor kullandım bitti bol su iç dedi günde 4 lt su içiyorum 2 ocakta kontrol var bakalım umarım geçmiştir.
Esqes Deletedmom00260 şu an ben de aynı durumdayım enfeksiyonda az çıktı dedi her şeyim normal ama inanılmaz kasık ağrım var sizin değeriniz kaçtı acaba
Pilatescadisi Deletedmom00260 canım sirkeli su ile yıkamak da enfeksiyona çok iyi geliyor benim o şekilde geçti canım 🙏🏾