Benimde 16 haftalik sol kasığımda siddetli ağrı yaşadım ara ara okuyordu ama dün gece cok siddetli oldu baya sürdü korktum,tuvaletede gittim kanama yoktu gecince tekrar uyumusum, bir dusugum var su an ağrı yok ama dr gitmeli miyim randevuma 2 hafta var?