civcivimmm Alerjik rinitim var dün ilacımda etki etmedi normalden çok daha kötü oldum sanırım gribe çevirdi şuan ateşim var acaba nasıl düşürebilirim zararı olur mu bebeğime
iremss civcivimmm ateş durumunda acile görünmenizde fayda var, sadece grip veya öksürükte dinlenip çaylarla atlatabilirsiniz ama ateş müdahale/ilaç gerektirebilir