ozgesoy28 nesli1111 yaaa inan ki aynı şuan aynı durumdayım yürümek zorlaştı artık bende 29 +0 neden böyle oluyo
NaimeYilmaz nesli1111 çokmu yedınz ? Gazınızmı var veya ? Bazen fazla kacırınca usttende sısıo banada kocaman gelıo patlıcak gıbı hıssedıorm
B8use Bende 22 haftadayım kendimi patlicak gibi hissettim ama çok yedim ondan dolayı az az sık sık tüketmek lazım yoksa hep böyle oluyor bende