Merhabalar arkadaşlar, 36+1 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı. Suyumun sınırda olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı? Su azlığı erken doğuma neden olur mu birde Pazartesi tekrar muayeneye çağırdı kritik bi durum olduğu için mi acaba çok canım sıkıldı