Biz bu gün itibariyle kızımla birlikte 37 haftayı bitirdik ve miada girdik. 🤗
Hastane çantası hazır. İnanılmaz bel, sırt ve bacak ağrısı yaşıyorum. Hafif bir soğuk algınlığı yaşadım ama çabuk toparlandım şükür. Kızım hiç yerinde durmuyor sık sık karnımı sertleştiriyor gevşiyor canımı yakıyor. O da hazırlık yapıyor sanırım 🤗
En son 36+5 te doktora gittim. Boy 49 cm kilo da 3037 gr olmuştu. Ama kafasını ölçerken doktor kafa ölçülerinin 38+6 olduğunu söyledi. O bir aklıma takıldı. Buna benzer bir şey duyan yaşayan var mı? Ne demek oluyor kafasının büyük olması? Bir sağlık sıkıntısı mı oluyor? Doktora sordum detaylı açıklama yapmadı ama sadece doğum anında çatıdan geçemeyebilir sezeryana alabilirim seni dedi. İçimde bir şüphe kaldı.
Sizlerde boylar kilolar nasıl gidiyor? Kaçıncı haftadasınız? Günleriniz nasıl geçiyor? Tanışalım kaynaşalım biraz 😊