Hayalperest-6 Yarın kalp atışını duymaya gideceğiz inşallah .hepinizden dua bekliyorum.daha önceki gebeliğimde duyamadan kalbini almışlardı .Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.Dua edin🙏
Merdgn inşallah duyarsın :) ben de 7. haftadayım kalp atışının hareketini görebiliyoruz ama duyamıyoruz :( dr çok küçük olduğu için daha hassas cihazlarda duyulabilir belki dedi.. :( darısı başıma :)