Kızlar ilk kahverengi lekeyle başlayıp sonra koyu kırmızı ve normal kırmızı rengine dönen kanamam var yoğun değil ama peçeteye sildikçe geliyo ve bazen pıhtı şeklinde atıyo 2 gündür ve hastaneye gidip geliyorum sürekli acaba değerlerde düşüş var Mı diye düşüşte yok dahada artma var. Adet sancısı gibi sancımda oluyor. Progestan kullanıyorum. Doktor problem yok diyo yarın kontrole gitcem. Sizce bu kimyasal gebelik olabilir mi yada hamileliğinin ilk başlarında böyle yaşayan var mı ?