MinikTavsanim Ben açıkçası daha çok çocukluk aşamasındaki durumunu düşünüyorum. Öğretmenim ve malesef şahit oluyorum, eşim bi isim söylediğinde direkt ya çocuğa böyle derler, böyle dalga geçerler diyorum. Belki de dediğin gibi biz de acimasiziz, bu tarafını düşünüyoruz başka biseye benzetiyoruz bilmiyorum. Ama bi çocukluğunu düşünsene mutlaka şahit olmussundur. Ben soyadımdan yaşadım birisi sorunca söylemek istemezdim. Öyle olunca bari isimde yaşamasın böyle bişey diyosun veya ben diyorum diyelim. Bazi şeylerin önüne gecemeyiz kabul, begenilerimizi isteklerimizi başkalarının düşüncelerine göre şekillendirmek çok sinir bozucu, ama malesef her durumu düşünmek zorundayız artık.