31 haftalik hamileyim 😊 suan ozele qidiyorum muayene icin ve sezeryan olucam aksarayda devlette sezeryan olanlar memnun mu kac gun yatis veriyolar ozelde yapanlar hngi hastanede nekadar ucrete sezeryan oldunuz kac qun kaldiniz yardimci olursaniz sevinirim 😊