Haticehnm Ben dün yaptırdım canım 24 haftalık hamileyim, karnım aç olarak gittim kan aldılar sonra kutuda içecek verdiler tadı aynı elmalı soda bunu içip bir saat sonra tekrar kan verdim, çok şükür sonuçlarım normal çıktı. Yani sen bu şeker miktarını günlük hayatta zaten fazlasıyla alıyorsun, kesinlikle yaptır illa şekerin yüksek çıkacak diye bişey yok, ama eğer yüksek çıkarsa müdahale edilmesi gerekiyor, senin ve bebeğinin sağlığı için mutlaka yaptır.