Kızlar 32 haftalik hamileyim. Basindan beri stresli ve sinir yuklu gecen hamileligimin ilk 3 ayinda dusuk tehlikesi yasadim. Stres konusu hala devam ediyor. Basindan beri hic bitmedi. Hamileyim deyip kendimi durdurmak istiyorum lakin elimde olmuyor. Aglama,kafaya takma,uzulme,sinirlenme gibi seyler yasiyorum surekli. Bebegime bisi olcak diye korkuyorum da ayni zamanda ama inanin elimde degil esimin ailesi ile sorunlarim var bile isteye beni uzme pesindeler bende sessiz kalamam karsilik veririm. Onlar dahada buyutur. Yani kisaca stresli bir hamileligin cocuga zarari varmidir? Varsa nelerdir? Hamileligini boyle gecirip bebegini saglikli kucagina alan varmi? Varsa bebekte etki oldu mu?(kolik v.s)