Snmozgr Arakadaşlar ben 11. Haftaya giricem hamileyim 2 haftadır kahverengi akıntım vardı baya progestan kullandım bi kaç gündür akıntı rengi beyaz ve sarıya dönmeye başladı bu iyi birşey demi?