Kızlar belki daha önce yazdıklarımı okumuşsumızdur benim 4 kaybım olduğu için 10.haftada şeker yüklemesi yapılmıştı 1 saat 231 çıkmıştı ve doktorun sen gebelik şekeri değil genetik şeker var sende dedi, ailemde sülalemde kimsede yok dedim bir sey demedi, dahiliyeye gittim sen de şeker yok vucudun Bi anda tepki göstermiştir dedi çünkü 1.saat 231 2.saat 54 çıkmıştı neyse hamile kaldığım ayda 5.2 çıkmıştı 3 aylık şeker ben de şeker var mı yok mu bılmıyorum şimdi kafam karmakarışık Bi türlü cihaz alamadım doktorlar yazmıyor ne yapsam ne etsem bilemedim 🙄