Kızlar 33+4 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktor 35 haftalık dedi kilosunu söylemedi nst istedi girdim ciktim 91/55 cıktı ufak ufak doğum sancısı var dedi başka hastaneye gönderdi gittim orda da açıklığıma bakıldı acilmam yokmuş nst de doğum sancısı çıkmadı ama tereddütte kaldım yaşayanlar var mı aranızda