Adet ile gebelik tamamen aynı. Regl günümde hamile olduğumu öğrendim ama hala regl olcak gibi bel ve kasık ağrısı çekiyordum. Göğüslerimde kendimi dinlediğim için 2 hafta önceden sisiyordu. Belirti aramayı birakinca iniyordu derken regl olcam sandığım gün olmadim. Sinir duygusallık sivilceler hepsi hepsi aynıydı. O yüzden regl gününü beklemek en garantisi 🙏🏻 dilerim hamilesindie