Nghnkrmzrk Kızlar sancm çıktı nts den ama.bende hiç sanci yok Hiç hissetmiyorum ağrı sancı altan bakiyim dedi onuda kabul etmedim ımza attım eve geldim sizde durumlar nasıl 2ci gebeliğm normal doğum benim
busrasahinn Nghnkrmzrk neden baktirmadiniz ki riske atmissiniz bazi insanlar sancıyı daha az yada hissetmeyebiliyo ya acilma varsa