Happpm Kızlar az önce hapşurdm sağ kasıgımda inanılmaz bi şekilde ağrı girdi korktm biranda birşey olurmu
Buse80 Happpm canım bende 13 haftalık hamileyim iki gündür öksurmekten kasiklarim agriyo ayrıca hapşırınca da aynı seninki gibi sag tarafım agriyo ama kalıcı değil sadece hapşırınca 20 saniyelik bısey leke gelmedikten sonra bısey olmaz bence rabbim korusun bebislerimizi 🙏
EbruIrmakAhmet Happpm bağlar geriliyo canım bende hep oluyo çok kötü bi his hele bacakların uzanıkken uff ben toplayıp öyle hapşırıyorum
Esraguvennn Kaç haftalıksın? Bence bir sıkıntı olmaz çünkü rahim büyüdükçe rahmin kasiklarda bağ dokuları olurmuş onlar bir anda büyümeye adapte olamayıp ara ara böyle sızlamaya neden olurmuş bana doktorum öyle söyledi ama içim rahatlasın diyosan bi git doktora
democanselcukcan Buse80 merhaba bende 10 +6 oldum hapşırınca çok değil ama biraz beyaz akıntim oluyor ama hapşırmadan önce de vardı yalnz öyle çok değil az birşy sıkıntı olmaz dimi beyaz akitni biraz katı kokusuz
Gizem3410 Hapşırdığımda ilk başlarda bende col korkup kendimi sıkıyordum o zaman kendımı sıktığım ıcın ağrı girdiğini fark ettim şuan 24.haftadayim normal kendimi tutmadan hapşırıyorum hiçte bişey olmuyor☺️
Buse80 democanselcukcan merhaba canım yok olmaz bence yanı kesin bısey diyemem ama akıntı olması normal bendede oluyor akıntı çünkü hatta beyaz ve sarıya dönük gibi kokulu olursa sıkıntı diye biliyorum ben