ArzuztrkSavran walla ılk dogumumda herseyı yaptım zaten normaldede hareketlı bı bayanım calıstımda hep ayakta ve harekt halımdeydım merdıvende cıktım evde bol bol😂 hurmada yedım zemzemde ıctım 26 saat ful sancı cektım sonuc 1.5 cm acıklık😂😂ve halsız kalıp belden ıgne ıstedım onun yanında rahım acıcı sancı aldım..sonuc olarak 36 saate normal dogum yapıp kızımı kucagıma aldım😬😍😍bunda bakalım neler olucak...