Semraaaaa Kızlar 6+3 haftalık hamileyim akıntım geliyor devamlı krem renginde bazen beyaz renkde bu normal mi ya bi gün geliyor bi gün gelmiyor . Doktorada ocak 13 de gideceğim 😏 endişelenmelimiyim normal mi ?
Efulli Semraaaaa canım bende aynı durumdayım bu akıntılar şuan normal ama vücudumuzda gebelikde yükselen hormonlardan dolayı