asltrkk merhaba.. şimdiye kadar bi kaç kişiden elle bebeği döndürme işlemini duymuştum, ancak kimden duysam başarılı olamamışlar ve finalde sezaryene dönmüşler 🤷♀️ sezeryan dünyanın sonu değil, doğum hadisesinin finalinde anne de bebek de sağlıklı olsun, yeter bence 🙏🏻 sana tavsiyem sakın ol, stres yapma.. bebeği döndürecek bazı hareketler var mis youtube da falan çıkıyor, biraz squat yap, vu gibi şeyler deneyebilirsin belki faydası olur.. hayırlı doğumlar arkadaşım 🙏🏻