Kesi yeri benim bir hafta ağrıdı ama çok rahatsız etmedi öyle ki hastaneden eve gelince hiç ağrı kesici almadım. Ameliyattan sonra büyük tuvaletine çıkman ağrılarını sancılarını çok hafifletiyor ama ben üçüncü gün ancak çıkabildim onun için de ayrı bir ilaç kullanmak zorunda kaldım. Bir de sonda takıldığı için ilk bir kaç gün idrar yaparken yanma oluyor ama bol su içince o da geçip gidiyor. Bana sorarsan en çok acı veren şey ameliyattan sonra odaya gelince hemşirelerin karnına bastırıp kirli kanı atmaları ama o da bir dakika ancak sürüyor. Zorlukları var ama inan bebeğine bakınca hepsi geçip gidiyor :) Allah kolaylık versin.