Aydan95 Kizlar 4 aylik hamileyim.. 2-3 gundur kaburqalarim kaburqa alti agrilarim oluyor.. normal mi acaba?😕
kubra1997 Aydan95 synisi bendede oluyor17+6 hamileyim kaburgalarimda aci var ve midemede birseyler baski yapiyormus gibi hisediyorum InseALLAH kötü birşey değildir..
kubra1997 Aydan95 synisi bendede oluyor17+6 hamileyim kaburgalarimda aci var ve midemede birseyler baski yapiyormus gibi hisediyorum InseALLAH kötü birşey değildir..
Zeytur Aydan95 ah ah son haftalarınızda o ağrılar da neymiş ki diyeceksiniz 😊inşallah herşey yolunda olur ve bebeğinizi kucağınıza alırsınız🙏🏻