Tansiyonumdan dolayı bundan önce 1 hafta hastanede yatmıştım 29 haftalıkken tansiyonun düşmezse ilaçlara rağmen yarın çocugu alacağız artık dediler ve İlaçla bi şekilde düştü ama şuandada 31+5 im ve tansiyonun yine yükseliyor ilaç kullanmama rağmen gelişim geriliğide var 2 hafta böyle olan varmı endişeliyim