Arkadaşlar dün test yaptırmak için hastaneye gittim ama doktor yapmamı önermedi dogum kontrol hapı kullandığımı söyledim ve doğum kontrol hapının guvenmemi söyledi yaptırmak için erken olduğunu söyledi olsa bile 1-2 günlüktür dedi çıkmaz dedi. Ama şuan yumurtaliklarim da adet olacakmış gibi sancım var adet olmama 12 gün var ama çok sancıliyim eğer gebeysem gebeliğin ilk haftalarında yumurtalıklarda adet olacakmış gibi his olan oldumu? (Buarada doğum kontrol hapı kullanmistim. Ama bana ondan olmaz diyorlar.😊