40+4 oldum şimdi doktordan dönüyorum ve hala belirti yok 😄 Almanyada yaşıyorum ve doktorum Hindistanlı.. Bana önerdiği acı biber yemek 🤷🏻♀️😂 çünkü acı biber suyu patlayabiliyormuş ve sancıları artırıyormuş 🌶🌶🌶 ben tam tersine acı biber yemiyordum dedim ye bence bizim orada doğum geçince kadınlar acı biber yer dedi 😊 Hiç duymuş muydunuz kızlar?