Mom46 aslikls3 ayy ne güzel inşlh o haftaya gelince bnde hissetmeye başlarım nasıl hissediyorsunuz 😍😍❤️❤️
Mom46 Darkgod ya benim arkadaşlarımda 19 hafta civarında tekme falan atıyor diyorlar kafama çok takıyorum bnde acaba bnm minik nie hareketli değil diye😅🤔
Darkgod Mom46 vallaha yarın yirmi olacağım ama çocukta daha hareket yok ultrason da oynuyor ama ben hissetmiyorum
aslikls3 Mom46 inşallahhh.. ilk hissettiğimde pıt pıt minik minikti zaten bariz anlaşılıyor bebek hareketi olduğu sonra sonra da artıyor zaten büyüdükçe :)
Ceesuu Mom46 22 haftalıkti kuzum. İlk başta pek anlayamiyosun ama büyüsün biraz uyku uytmaz sana. Tam dalarsin baslar yaramazlığa. Sabret sen.
Momdilay 17+5’te iki sefer pıt pıt etmişti,anlıyosun gaz olmadığını bebişini hissetmek çok güzel bi his😍