Nursenamustafa Kızlar bugün 36+1 olduk ve belim ile kasıklarımda ağrılar hissediyorum ikinci doğumum ilkinde hiç yaşamamıştım birde akıntım yoğunlaştı doğum belirtisi olabilir mi