SedaaaS Merhaba kızlar 36+5 iz bebeğin belinin ince olduğunu söyledi doktor. Doppler usg istedi bu durumu bilen yada yaşayan var mı 🤦🏼♀️ Ne olcak nasıl olcak şuan boş boş nette geziniyorum yani 😔