Aysetmbl canım ben bugün gittim ilk defa yeni Bi doktor gelmiş Ahmet fakraden diye ben cok ama cok memnun kaldım aşırı ilgili hastanede tertemiz bence yenidoğan ünitesi de varmış epidural normal, de yapıyorlar fiyatı da dediğin gibi uygun ben memnun kaldım hep gitmeyi düşünüyorum fakat ikili testlerin fiyatını sormayı unuttum sen biliyor musun