Seyma39 Merhaba kızlar ben 8 haftalık ikizlere hamileyim fakat çalıştığım için hamileliğim çok zorlu geçiyor mide bulantılarım ve iştahsızlığım çok fazla var ve heyet raporu almak istiyorum bununla ilgili bilgisi olan varsa benimle paylaşabilir mi ???
Zade Seyma39 Bir Ünv. hastanesine yada eğitim araştırmada kendine sağlam bir hoca bul Canım .. Ona durumunu anlat çalışma yerinde ki zorluklardan raporlu takip edilmek istediğinden bahset illa ki yardımcı olurlar