[silindi] AyeKantar ben daha almadım yarın almaya gidicem. İnglesina ve doona arasında kalmıştım ama doona benim için daha pratik olacak sanırım. Doona’yı baya inceledim kalitesi her şeyi çok iyi. Bi parçasına herhangi bir şey olduğunda direk yenisi gönderim yapılıyormuş mağaza satıcısı öyle demişti. 1.5 yaşa kadar kullanılabiliyormuş inglesina alacaktım ama bunun pratikliği ve kullanışlılığı beni cezbetti
Ozlemr AyeKantar bende henüz almadım ama doona alıcam çok kullanışlı. Kullanan arkadaşım da var çok memnun
Nalanktl AyeKantar ben aldım bebek gelmedi daha ama pratik gibi duruyor şimdilik abimiz evin içinde dolandırıp duruyor manevrası falan iyi
Ruhat [silindi] merhaba aradan bir yıl geçmiş ama bende almayı düşünüyorum boyu kısa diyenler var siz almış olmalısınız boyunda sorun yaşadınız mı ben 160 eşim 180 olduğu için :) inglesinaya baktm o da çok tarz bir araba bende o modeli türkiyede çok aradım ama bulamadım sizin yorumu okuyunca baktım ama dedğnz gbi doona daha pratik geldi banada inglesina sadece portbebe anakıcagı deniyor galiba onda güzel duruyor diğer koltukla pusetle falan çok kötü durmuş
Nalanktl Ruhat benim boyum 1.75 cm sıkıntı yok aldım ben. Ama öyle çok uzun süre kullanılacak birşey değil zaten. Bebek arabası yerine de çok geçmez kanımca. Puset e pratiklik eklemişler o kadar ben ev gezmelerinde avm lerde falan pratik olsun diye aldım bebek arabası da alıcam
Nalanktl Ruhat bu arada aradan bir yıl geçmiş diyorsun 1 yaşında bebeğe mi alacaksın canım anlayamadım. 1 yaşında bebek kullanamaz
12_yil_sonra Bir de benim kafama takılan , tekerlekleri katlanıp aracın içine konuluyor ya parka bahçeye gittik tekerler toz çamur oldu öylece katlayıp koysan aracın içine olmaz , silsen baş edilmez . Yani hep caddede kullansak tamam da
Nalanktl 12_yil_sonra tekerlek koruması da satılıyor. Ayrıca koltuğun üzerine örtü çıkıyor içinden. O örtünün üzerine koyabilirsin koltuğu
DuyguDuman Benim doona kullanan bir arkadaşım bebeği erkek 5 ay sonra puset aldı bebeğe küçük geldiğnii düşünüp. Benim tavsiyem doona yerine cybex mios ve cloud q ana kucağı almanız. Ben aldım çok ergonomik hafif inşallah eylülde kullanacağım :)