FidanOsman 6 haftalık hamileyim. Ama kalp atışını duyamadık. Doktor 7 ve 8 haftalarda da duyabiliriz dedi.. sizce doktor değiştirmeliyim.?
Osgem2019 FidanOsman hayır olumsuz konuşmamışki neden değiştiresin bazıları duymadıysak direk alalım falan diyor öyle olsa neyse de
Alyami FidanOsman herkes de farklı oluyor korkutma kendini boşuna ben 6 da duydum ablam 8 de mesela o yüzden içini ferah tut doktor doğru demiş hayırlısıyla duyarsınız inşallah 🙏🤗
FidanOsman 🙏🏻 Bende çok korktum ağladım. Baya bir ne yapacagımıda bilmiyorum ve ilk gebeliğim Nefesimmom
Nefesimmom FidanOsman korkma ben 2 kayip verdim bi kizim var bende korktkm ama yine gormeseydim 8 9 haftalardada goderdim
FidanOsman 🙏🏻 Korkuyorum bebeğime biley olacak diye o yüzden her doktor Bir değilki@Osgem2019#7058592
Esin_cetinn Bende 7+2 de duymuştum :) paniklemeyin güzel düşünün güzel olsun 😍 bazen geç de duyulabilir sekiz haftaya kadar süresi varmış 🤗
Filiz_Gulsah7 Dogru demis canim kese varsa bi sikintin yoktur 7 8 haftalik oldugunda kesin duyarsin canm
Zeybilicen 6 haftalıkken ben duymadım ama doktor kalp atışı var 2 hafta sonra gel dedi. Endişelenmeyin duyarsınız inşallah.
inancin_annesi FidanOsman canım 7.haftada duyarsin 6 cok erken. Ben bugun gittim duyduk cok sukur 7+0 im.