Kızlar ben HPV sebebi ile zorunlu sezaryen olacağım aslında herşeyim normal doğuma uygun ama kısmet bebeğim için hangisi hayırlı ise o olsun dedim🤲🏻
şimdiiii beni düşündüren soru şu; çoğunluk hatta herkes sezaryen doğum sonrası hemen sütün gelmediğini söylüyor öyle korkuyorum ki 😞ya sütüm gelmezse, ya yavrum beslenemezse vs vs sonra hormonlarım etkisiyle gözyaşım pıt😢
Nasıl aşacağım ben bunu ? Böyle konuşan insanların ağzına terlikle vursam mı 😂?