Safiye12 canım ben bu hafta 13+5 oldum ama merak etme kendini ferah tut bebeğinde bir şey yoktur hep aynı olmuyor ağrılar acılar bazen hamile değilmiş gibi hiç bir şeyin olmuyor bazen her yerin acıyor ağrıyor 🥴 herkesin öyle oluyordur benimde oldu ara ara endişelendiğim zamanlar ama gayet sağlıklı ilerliyoruz kendini üzme sen iyiysen bebişinde iyidir 🌺