Bernagurses yaa bak her türlüsü var burda. Sentezlemek mantıklı olup olmayanı ayıklamak senin elinde. O dönem bende de aynı şeyler oldu tabiki evhamlanip doktora gittim acilde yattığımda oldu. Oradaki doktor da diyor iğne yaparım serum veririm gerisi Allaha kalmış yüzde 50 yüzde 50 diyor. Düşük için birşey yapamayız diyorlar. Ama anladığım hissettiğim şu her hafta farklı bi deneyim yaşayacaksın. O dönemde de okuyup araştırırım ve anladığım kadarıyla artık ilk trimestr bitiyor bebek yukarı çıkacak yer açıyor karninda ağrın da olacak. Ama bu demek değil ki kötü de olmayacak olabilir Allah korusun. Bi anneyi rahatlatmak ona manen destek o,makama kötü birşey değilki. Herkes biliyor burda doktor olmadigimizi. Doktorum İnternet'e okuyorum diye her gittiğimde kızıyor. Ama o günler doktor bana telefonda bisi olmaz derken İnternet'e aynı durumda olup doğum yapanları okumak inan bana daha iyi geldi. Yada okuduğum bireyden bu dönem bunlar normaldir olacak yazan makaleler rahatlattı. Anne olunca iyisini düşünemiyoruz hep bi korku. Valla eşim doktorum evhamlanip abartıyorsun diye beni alnlamazken internet yanımdaydı. Zat3n doktorum arkamda. Yukarıda da Allahım ne taktir ederse. Geçmiş olsun