Kızlar günaydın 8*3 oldum bugün ama dudağımda bi uçuk ile uyandım ben de ara ara çıkar zaten ama ilk aylarda çıkması Moralimi bozdu açıkçası . Doktorum asiviral kullan dedi birazdan alacağım eczaneden kullanmamam daha kötü olurmuş bi zararı yok dedi ama işte yine size sormak istedim başına gelen var mı ? Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var 🙏💕