Suheyla19A benim bebeğim 22+5 te kontrole gittiğimde dönmüştü bende hissetmiştim döndü kesin diyordum vajınamda baski oldu birden ayaklari olsa bu kadar ağrlık olmaz diyordum ki kafasıymış dönmüş 🥰 şuan 24+2 yiz sali kontrolüm var doktorum daha kolay kolay eski pozisyonuna dönmez dedi ama bakalim normal cok istiyorum inşallah bidaha dönmez böyle kalir doğuma kadar 😊