Nurorhn Arkadaslar gebeligimin cok basindayim daha Simdlik Dr Sami Ulus'u tercih ettim ama sizler nerelere giidyorsunuz onerileriniz kim ve hangi hastane ozel veya devlet Farketmez 😊🥰
aydandir Nurorhn şehir hastanesini öneririm çok konforlu özel hastaneden farkı yok kardeşim doğumu orda yaptı çok aşırı memnun sancı çektiğin odada doğuö yapıyormussun tek kişilk odalar ebeler hemşireler çok ilgiliymiş
aydandir Deletedmom0990 doktor sadece belli olmuyor o an ne denk gelirse ama çok vaka gördükleri için çok tecrübelilerdi.yenimahalle eğitim araştırma burda doğum yaptıramayız dedi kardeşimi oraya gönderdi iyi ki de göndermiş özel hastaneden bile iyiydi.