Neslihan_merve 35+1 günlük hamileyim ve dişim ağrıyor önerisi olan varmı ne yapabilirim bilgisi olanlar yaşayanlar dönebilir mi?
bsra18- Neslihan_merve çektirme sansın yok malesef ama acısı için önerim şu. İlk önce bi tane parol iç sonra dişini fırçala güzelce atıkları uzaklaştır dişinden ardından tuzlu ılık su ile gargara yap. Başını yüksek tut kalp hizasında olursa kan pompalandıkça ağrı durmaz. Yanak üzerinden buzu bir beze sarıp üzerine tut emin ol ağrın duracaktır. Ben çektirene kadar böyle idare ettim
Aysu2626 Neslihan_merve sirke karbonat tuz karıştırıp gargara yap cnm minoset ya da parol içeblrsin bir de her türlü tedaviyi yptırablrsn demşti bnm doktorum bnmde ağrıdığında
Ergul_00 Neslihan_merve ben de mahvolduk dişlerin elinden yogurdunu hiç aksatma dişlerin içindeki kalsiyum kadar çekiomus minik yaramazlar..bnm aqriyinca şekersiz sakız çıkmıyorum cok iyi gelio kesinlikle dene
Ozlembjk Neslihan_merve valla bende 35+0 im dayanabildigim kadar dayandim yok gecen hafta dişçiye gitti hicbirsey yapamayiz dedi sadece parol agri kesici verebilirim dedim ama şöyle anlatayim agzimin icin felaket yutkundugumda bile diş etlerim acıyor kan geliyor idare edicez artik doğuma kadar
_emymom_ bsra18- çektirebilir. Ben 32. Haftamda agrıdan duramadıgım için gitmistim dişçiye. O da hamilelere özel igne yapıyoruz bebegi etkilemez korkma demisti ve çekmisti dişimi. Diş agrısıyla durulmaz basit bişey degil bu
bsra18- _emymom_ 2 kez hamilelik geçirdim ikisinde de diş sorunu çektim gittiğim her doktor 3.trimesterda müdehale edilemez dedi ki internette de aynı şekilde.
_emymom_ Neslihan_merve özeldeki dişçiler hamilelere özel igne vuruyorlar canım korkma özele git imkanın varsa çeksinler
_emymom_ bsra18- bana da bebegin organ gelişimi tamamlandı artık sorun olmaz çekelim dediler ve çektiler bi sorun da olmadı ama
Srnx Ben çok iyi bilirim iki tane dışım çekildi ikinci trimester da 3. Trimester da dış çekimi olmuyor canım hiç bir dr risk almıyor antibiyotik kullanabilirsin drina danışıp başka türlü gecmez
Neslihan_merve Srnx doktordan rapor istiyorlar cnm çekmediler randevuma.da var mevlam tüm hastalara şifa versin inşallah