EsraSglm Yani hamile, lohusa insana misafirliğe gelmeye meraklı ne çok aile, kayınpeder varmış. Forumda okudukça hayret ediyorum. Tabii ki yorulmanız ve rahat edememeniz çok normal. Ben olsam açıkça eşime söylerdim, yok söyleyemiyorsam da halim tavrımla iş yapamadığımı belli ederdim. Maalesef düşüncesiz davranan insanlara ne kadar hizmet etseniz de kıymeti olmaz. Bazen düşünülmeyi beklemek yerine kendimizi ağırdan satmamız gerekiyor.