Kuzey88 Kızlar hamile kalmadan önce başladım folik asite 3.ayda bıraktım ama şuan hem vitaminimde hem kan ilacımda folik asit var fazlası zararlı diye yazmış heryerde siz kullanıyor musunuz?
Kuzey88 Feyza_Anne öyle aldım evet ama sonradan çocukta hiperaktiviteye hatta otizme neden olabildiğini okudum içim rahat etmedi sonuçta şuan belli olacak Bi durum değil
Alparslnbuss Kuzey88 8. Aya gerek yok ki folik asit ben o zaman kan ilacı d vitamini magnezyum kullandım
Kuzey88 Alparslnbuss ben folik asit ayrıca kullanmıyorum zaten kan ilacının ve multivitamin imin içinde var sizde vitamin yok mu
Feyza_Anne Bana multivitamin olarak decavit verdi bana iyi gelmedi kabızlık vs yaptı bırakmak istedim doktor da bırakabilirsin dedi başka bişeye de ihtiyaç duymadık şimdiye kadar kan tahlillerimi de sürekli yapar ihtiyaç duymadı oda başka bi vitamine vs