mervenurca12 33 haftalık hamileyim kızlar . Bebeğim 1 hafta geriden geliyormuş karın çevresi gelişimi olarak dediler ama pek bişey anlamadım. Ve bu duruma canım sıkılıyor benim gibi olanlar var mı
edward mervenurca12 25 haftalıkken gittim 26 haftalık dedi bir hafta ilerde. 30 haftalık gittim 29 haftalık uyumlu dedi karın çevrem 30 haftalıkmış bende anlamadım ki doğum ne zaman olacak bilmiyorum
2cocukluana_ mervenurca12 canım ben de 29 haftaligim iki gün önce kontrole gittiğimde 32 haftayla uyumlu dedi çok şükür ama bu bebeğin pozisyonu duruşuyla da alakalı bugün gitsen belki de daha başka bişey söyleyecek doktorun içini ferah tut 1 hafta bişey degil
mervenurca12 2cocukluana_ doğrudurda işte evhamlanıyor insan .gayet iyi besleniyorum bebek için sevmediğim şeyler bile yiyorum üzüyor bu durum insanı
2cocukluana_ mervenurca12 anlıyorum seni ama takılma bebeğin pozisyonu ile de alakalı bunlar şuan gitsen belki daha değişik çıkacak baş popo mesafesi alınıyor sonuçta
Iimran mervenurca12 beslenmekle alakası yok kuzum onun kilo alır bebek ama geriden gelebilir benimde öyle yapısal o ama toparlıyo kendini benimde 37 haftalık 2 hafta geriden karın bölgesi sezaryen günü verebilir beklemiycek
sevval55 Bende 35 haftalığım 9 gün gerideymiş bebek. Doktor yeşil mercimek bulgur bol et bol balık süt kuruyemiş tüket dedi. Kontrol verdi 1 haftaya. Gerilik ilerlerse hala kilo almıyosa bebeği alacakmış... bende stresliyim