Kızlar merhaba 13+6 haftalik hamileyim. Demir ilacini icince bulantilarimdan dolayi midem cok kotu oluyodu ekstra birde balik yagi multivitamin kullaniyorum. 4-5 gundur demir ilacini icmiyorum doktorum bi süre icme eger cok kotu hissediyorsan dedi.mide bulantilarin hafifleyince tekrar baslarsin dedi. Bu ilaci kullanmamam bebegimde herhangi bir soruna sebep olur mu Allah korusun az once bi postta okudum da 😣