Sedahmettt Davetsizmercimek Benimde midem çok rahatsız zaten gastrit ve reflüm vardı önceden ama doktorum sabah aç karnına pulcet diye bi ilaç yazdı bi de rennie duo yazdı çok rahatım 🙏🏻
Tusubasa Davetsizmercimek benim doktorum nexium verdi acaip bi rahatlama oldu bu zamana kadar boşa çekmişim ben bu aciyi dedim. Gavisgon rennie filan hak getire yanii
Efulli Canım gaviscon ve prilam hap iyi geliyor ben mide yanmasından hastanelik oldum bunlar iyi geldi
prenses_annesii2603 Davetsizmercimek yoğurt, ekmek içi ye ve soguk sütü yudum yudum iç soda da icebilirsin
Zade Davetsizmercimek Kesinlikle karbonat tek ilacı .. Bir çay kaşığı ekmek karbonatını yarım bardak suyla karıştırın için anında kesiyor .